Ga door naar hoofdcontent

Helaas, de betaling is geannuleerd.

Wat is de reden van annuleren?

Helaas heb je tijdens het betaalproces besloten om de bestelling niet af te ronden. Uiteraard kan het zijn dat je jezelf hebt bedacht, maar mocht het zo zijn dat er een fout in je bestelling zit of problemen met het betaalproces zijn dan helpen we je graag verder!

Problemen met het betaalproces

Mocht je problemen ervaren met het betaalproces, geen scanner bij de hand hebben (e.dentifier, random reader, etc.) of geen TAN-codes kunnen ontvangen is dat geen probleem. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen ervoor dat je dit abonnement op factuur kan betalen op een later moment.

Wijzigen van je bestelling

Mocht je per ongeluk een verkeerde bestelling hebben gedaan of besluiten je bestelling aan te passen dan hoef je niet nogmaals het hele bestelproces te doorlopen.

Neem contact op met onze klantenservice, en wij handelen je bestelling telefonisch verder af. Dat is voor u een stuk gemakkelijker en sneller. U kunt ons bereiken via 073 689 58 89 op werkdagen van 08.30 tot 17.30. Stuurt u liever een e-mail? Dat kan naar info@performis.nl. Het is ons streven om uw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.